No es tu media naranja, es tu exprimidor









 Fa temps, mentre li contava a una amiga les meves tragèdies amoroses, ella em va parlar d’una pintada que va veure pel carrer on es podia llegir: “No es tu media naranja, es tu exprimidor”. El primer que em vengué al cap fou el programa d’en Jesús Puente, “Su media naranja”, un esdeveniment televisiu on persones heterosexuals i solteres participaven amb l'esperança de trobar parella. Amb el temps aquesta frase ha anat cobrant cada cop més sentit a la meva vida, a mesura que he anat experimentant el melodrama de l’amor romàntic i veient com la gent al meu voltant el viu.
 
"No es tu media naranja, es tu exprimidor" és un fanzine serigrafiat a mà a dues tintes. Es tracta d’un recull d’escenes que representen els eterns drames de l’amor romàntic a través de la metàfora de la “mitja taronja”. L’autèntica matança emocional patètica i humiliant que pot arribar a esdevenir el que anomenam “amor”, a on trobam a dues mitges taronges esprement-se l’una a l’altra.

 
Licencia de Creative Commons
Este obra está bajo una licencia de Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported.